Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Rozkloszowana sukienka w kwiaty na lato czerwona Dahlia
Rozkloszowana sukienka w kwiaty na co dzień. Czerwona sukienka wspaniale oddaje klimat wiosny oraz lata dzięki printowi w kwiaty. Letnia sukienka posiada kopertowy dekolt, który pięknie podkreśla biust. Sukienka w kwiaty oparta jest na cienkich ramiączkach. Krótka sukienka dopasowuje się do talii dzięki rozciągliwej gumce. Spódnica czerwonej sukienki jest bardzo zwiewna, ładnie prezentuje się podczas ruchu.
Krótka sukienka idealna na letnie, ciepłe dni. Do sukienki na co dzień pasować będą dodatki w stylu boho.
- Materiał: Wiskoza 100%
- Wskazówki pielęgnacyjne: Prać w temp. 30°C. Nie chlorować. Nie wirować. Suszyć w stanie rozwieszonym. Prasować do 110°C. na lewej stronie.
- Czas realizacji 1-2 dni roboczych.
- Sukienka w rozmiarze one size pasuje od rozmiaru XS do rozmiaru M.
Wymiary mierzone na płasko. Mogą sie różnić +/- 2 cm
UNI | |
SZER. W BIUŚCIE |
32cm |
SZER. W TALII (GUMKA W PASIE) |
28-50cm |
SZER. W BIODRACH |
54cm |
DŁ. CAŁKOWITA |
95cm |
§ 9 Sposoby płatności za produkt i dostawy
V. Dostawa
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do Czechy, Niemcy , Słowacja, Austria, Belgia, Holandia, Litwa, Luxemburg, Słowenia, Węgry, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Szwecja, Wielka Brytania, Bułgaria, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Francja, Monako, Włochy, Grecja, Cypr, Malta i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: Molerin Marta Palczewska, ul. Braniborska 2/10A lok. 112, 53-680 Wrocław, Polska, .
Koszty dostawy wynoszą:
1. Klient może zapłacić za zamówiony towar poprzez płatność w systemie www.payu.pl lub płatność gotówką – w sytuacji, odbioru towaru osobiście z biura sklepu, który mieści się pod adresem: 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10 A lok. 112
2. Koszty dostawy na terenie Polski a. przesyłka kurierska InPost 20 zł, paczkomaty Inpost 17 zł, przesyłka kurierska DHL 25 zł.
3. Koszt dostawy za granicę: Czechy, Niemcy, Słowacja 85 zł, Austria, Belgia, Holandia, Litwa, Luxemburg, Słowenia, Węgry 90 zł, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Szwecja, Wielka Brytania 100 zł, Bułgaria, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia 110 zł, Francja, Monako, Włochy 125 zł, Grecja 160 zł, Cypr, Malta – 510 zł. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
4. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 15 dni roboczych w zależności od wybranego produktu. Informacja o czasie realizacji zamieszczona jest na poszczególnych kartach produktów. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy (płatności elektroniczne lub kartą płatniczą) i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
5. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
VI. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- przelewem
V. Dostawa
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do Czechy, Niemcy , Słowacja, Austria, Belgia, Holandia, Litwa, Luxemburg, Słowenia, Węgry, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Szwecja, Wielka Brytania, Bułgaria, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Francja, Monako, Włochy, Grecja, Cypr, Malta i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: Molerin Marta Palczewska, ul. Braniborska 2/10A lok. 112, 53-680 Wrocław, Polska, .
Koszty dostawy wynoszą:
1. Zamawiając dostawę do domu, Klient może zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze u kuriera lub wybrać inną formę płatności: • przelew na numer konta ING Bank Śląski 38 1050 1575 1000 0092 5482 7455 • płatność w systemie www.payu.pl oraz www.paypall.pl • płatność gotówką – w sytuacji, odbioru towaru osobiście z biura sklepu, który mieści się pod adresem: 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10 A lok. 112
2. Koszty dostawy na terenie Polski a. przesyłka kurierska InPost 12 zł, przesyłka kurierska DHL 21 zł - kurier (płatność online), - kurier (płatność za pobraniem) + dopłata 4zł za formę płatności Gdy zamówienie przekracza wartość 250 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep.
3. Koszt dostawy za granicę: Czechy, Niemcy, Słowacja – 65 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 900 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Austria, Belgia, Holandia, Litwa, Luxemburg, Słowenia, Węgry – 70 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 970 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Szwecja, Wielka Brytania – 80 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1100 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Bułgaria, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia – 90 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1250 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Francja, Monako, Włochy – 105 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1460 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Grecja – 140 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1950 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Cypr, Malta – 485 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 6750 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep.. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 14 dni roboczych w zależności od wybranej formy dostawy w Formularzu Opcji Dostawy. 2. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy (płatności elektroniczne lub kartą płatniczą). i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
VI. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- przelewem
§ 11 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny za okazaniem dowodu sprzedaży jakim jest paragon bądź faktura wystawiona przez Sklep.
- Jedynie produkty nieużywane, nie noszące śladów użytkowania i mające oryginalnie zamocowane metki mogą zostać zwrócone. Zwrócone mogą zostać tylko produkty czyste - jeśli zwracany produkt będzie miał plamy od makijażu, od nakremowanych rąk tudzież będzie nosił ślady potu zostanie odsyłany do Klienta. Prosimy o zachowanie czystości w czasie przymierzania produktów.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane w częściach, partiami lub osobno, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej części, partii lub rzeczy.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (załącznik nr 3 niniejszego Regulaminu). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób nieprawidłowy i wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy pocztowy sposób dostawy dostępny w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
§ 12 Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji do 2 lat od zakupienia Produktu w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w § 3 adresy Sprzedawcy dołączając poprawnie wypełniony formularz reklamacji dostępny w załączniku nr 4 niniejszego Regulaminu.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji Klienta nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny produktu, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie zostało uznane przez Sprzedawcę za uzasadnione.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy Produkt na adres podany w § 3 pkt 1. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zwraca Klientowi będącemu Konsumentem, koszty wysyłki do 14 dni od daty uznania reklamacji. Jeżeli Klient nie jest jednocześnie Konsumentem, wówczas koszt dostarczenia nie jest pokrywany przez Sklep.
§ 17 Załączniki
Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Prawo odstąpienia od umowy
Termin do odstąpienia od umowy w tym czas na zwrot wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy wystarczy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną (hello@molerin.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy nie zwracamy Państwu kosztów związanych z dostarczeniem towaru. Dostawa towaru jest usługą świadczoną przez zewnętrzną firmę kurierską i nie podlega zwrotowi. W przypadku zamówień wysłanych przez sklep i nieodebranych przez Klienta koszt wysyłki oraz koszt zwrotu paczki do nadawcy zostanie potrącony od kwoty zwracanej Klientowi. Zwrot środków za zwrócony towar nastąpi w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot towaru. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany przez Państwa numer rachunku bankowego.
Proszę odesłać lub przekazać nam towar na adres Molerin ul. Braniborska 2/10 A lok. 112 53-680 Wrocław. Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Klient.
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Towar zwracany musi być w stanie nienaruszonym. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony od makijażu, nie może posiadać żadnych plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane metki.
W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. (np. kolczyki)
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
+48 666 607 802
Pon-Pt: 9:00-16:00
zamowienia@molerin.pl
- 'Krótka sukienka w kwiaty na co dzień zielona Dahlia'Rozkloszowana sukienka w kwiaty na lato
- 'Letnia sukienka midi w kwiaty Lerena czerwona'Zwiewna sukienka na lato
- 'Letnia sukienka w kwiaty różowa Elissa'Krótka rozkloszowana sukienka na lato
- 'krótka sukienka w kwiaty różowa Selina 'rozkloszowana sukienka w kwiaty na co dzień