spódnica z eco skóry Evi
Czarna rozkloszowana spódniczka z Eko skóry na pasku. Sukienka posiada podszewkę, która zakończona jest tiulem, który wystaje z pod spódniczki tworząc uroczą falbankę. Spódnica zapinana z tyłu na srebrny ozdobny zamek.
- Materiał: 50% poliuretan, 50% poliester
- Wskazówki pielęgnacyjne: Temp. prania 30°C. Nie wybielać. Nie suszyć w suszarce bębnowej. Czyścić chemicznie. Temp. prasowania 110°C
Wymiary mierzone na płasko.
Wymiary | S | M | L |
Talia | 33 cm | 34 cm | 37 cm |
Długość | 35 cm | 36 cm | 37 cm |
Długość z tiulem | 38 cm | 39 cm | 40 cm |
- Wyskość: 170 cm
- Klatka piersiowa: 89 cm
- Talia: 59 cm
- Biodra: 88 cm
- Modelka nosi rozmiar: XS

Odzież damska
Wymiary w tabeli rozmiarów oddają faktyczne wymiary obwodu ciała (nie produktu). Do mierzenia ciała skorzystaj z miary krawieckiej. Wszystkie wymiary należy sprawdzać na stojąco ze stopami w rozkroku na odległość równą szerokości ramion. W celu uzyskania maksymalnej dokładności wymiary należy sprawdzać przy samej skórze.
1 Biust
Mierz w najszerszym punkcie klatki piersiowej, pod pachami, z ramionami spoczywającymi swobodnie po bokach. Centymetr trzymaj równolegle do podłoża.
2 Talia
Mierz wokół naturalnej talii, która znajduje się w miejscu naturalnego zwężenia sylwetki między biodrami i klatką piersiową. Centymetr powinien znajdować się blisko do ciała, ale nie przylegać do niego ściśle.
3 Biodra
Miarę owiń wokół najszerszego punktu na biodrach i pośladkach. Centymetr trzymaj równolegle do podłoża.
Krój profesjonalny, dopasowany, częściowo dopasowany i swobodny.
Rozmiar | Klatka piersiowa | Talia | Biodra |
---|---|---|---|
cm | cm | cm | |
XS (2-4) | 81-84 | 61-66 | 84-89 |
S (4-6) | 84-86 | 66-71 | 89-94 |
M (6-8) | 86-91 | 71-76 | 94-99 |
L (10-12) | 91-97 | 76-81 | 99-104 |
XL (12-14) | 97-102 | 81-84 | 104-109 |
§ 9 Sposoby płatności za produkt i dostawy
V. Dostawa
1. Dostawa Towarów jest ograniczona do Czechy, Niemcy , Słowacja, Austria, Belgia, Holandia, Litwa, Luxemburg, Słowenia, Węgry, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Szwecja, Wielka Brytania, Bułgaria, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Francja, Monako, Włochy, Grecja, Cypr, Malta i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: Molerin Marta Palczewska, ul. Braniborska 2/10A lok. 112, 53-680 Wrocław, Polska, .
Koszty dostawy wynoszą:
1. Zamawiając dostawę do domu, Klient może zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze u kuriera lub wybrać inną formę płatności: • przelew na numer konta ING Bank Śląski 38 1050 1575 1000 0092 5482 7455 • płatność w systemie www.payu.pl oraz www.paypall.pl • płatność gotówką – w sytuacji, odbioru towaru osobiście z biura sklepu, który mieści się pod adresem: 53-680 Wrocław, ul. Braniborska 2/10 A lok. 112
2. Koszty dostawy na terenie Polski a. przesyłka kurierska: - kurier (płatność online) - 18 zł, - kurier (płatność za pobraniem) – 18 zł + dopłata 3zł za formę płatności Gdy zamówienie przekracza wartość 250 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep.
3. Koszt dostawy za granicę: Czechy, Niemcy, Słowacja – 65 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 900 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Austria, Belgia, Holandia, Litwa, Luxemburg, Słowenia, Węgry – 70 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 970 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Łotwa, Szwecja, Wielka Brytania – 80 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1100 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Bułgaria, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia – 90 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1250 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Francja, Monako, Włochy – 105 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1460 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Grecja – 140 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 1950 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep. Cypr, Malta – 485 zł, gdy zamówienie przekracza wartość 6750 zł, koszt wysyłki ponosi Sklep.. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 14 dni roboczych w zależności od wybranej formy dostawy w Formularzu Opcji Dostawy. 2. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy (płatności elektroniczne lub kartą płatniczą). i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
VI. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- przelewem
- za pobraniem
Dodatkowa opłata w wysokości: 3 PLN
- płatnością w systemie PayU
- płatnością w systemie PayPal
§ 11 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny za okazaniem dowodu sprzedaży jakim jest paragon bądź faktura wystawiona przez Sklep.
- Jedynie produkty nieużywane, nie noszące śladów użytkowania i mające oryginalnie zamocowane metki mogą zostać zwrócone. Usunięcie lub uszkodzenie taśmy zabezpieczającej i/lub plomby skutkuje brakiem możliwości wymiany/zwrotu towaru.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane w częściach, partiami lub osobno, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej części, partii lub rzeczy.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (załącznik nr 3 niniejszego Regulaminu). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób nieprawidłowy i wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy pocztowy sposób dostawy dostępny w Sklepie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
§ 12 Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji do 2 lat od zakupienia Produktu w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w § 3 adresy Sprzedawcy dołączając poprawnie wypełniony formularz reklamacji dostępny w załączniku nr 4 niniejszego Regulaminu.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji Klienta nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny produktu, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie zostało uznane przez Sprzedawcę za uzasadnione.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy Produkt na adres podany w § 3 pkt 1. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zwraca Klientowi będącemu Konsumentem, koszty wysyłki do 14 dni od daty uznania reklamacji. Jeżeli Klient nie jest jednocześnie Konsumentem, wówczas koszt dostarczenia nie jest pokrywany przez Sklep.
§ 17 Załączniki
Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Molerin Marta Palczewska, ul. Bajana 19/4, 54-129 Wrocław, hello@molerin.pl, Telefon: 662323228, Faks: -) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz lub Molerin Marta Palczewska ul. Braniborska 2/10 A lok. 112 53-680 Wrocław, niezwłocznie, a w każdym razie nie póź niej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrotowi podlega wyłącznie towar z oryginalnymi metkami oraz taśmą zabezpieczającą, nie noszący śladów użytkowania, czysty i pozbawiony zapachu (np. dezodorant, szminka).
Opakowanie ozdobne jest usługą i nie podlega zwrotowi.
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych odesłanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
+48 662 32 32 28
Pon-Pt: 9:00-17:00
zamowienia@molerin.pl
- 'SPÓDNICA Z EKO SKÓRY SIERRA'Czarna, dopasowana, ołówkowa mini spódnica z ekoskóryJuż od 119,00 PLN
Zaloguj się
Stwórz nowe konto